مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-14سياسي

آغاز عملیات احداث 96 پروژه آبرسانی روستایی در قزوین


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران و به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ امیرعلی حسینیانی رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات احداث 96 پروژه آبرسانی روستایی در قزوین که با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک و جمعی از مسئولان برگزار شد،گفت: پروژه بزرگ بسیج آبرسانی به طور همزمان در سراسر کشور از سوی بسیج سازندگی آغاز شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان تصریح کرد: پروژه بسیج آبرسانی در استان قزوین به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سپاه پاسداران انجام می شود که کار آبرسانی به 96 روستا در استان قزوین را که دارای مشکلات حوزه آب اشامیدنی هستند را اجرا می کند.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 218 میلیارد تومان در سطح استان قزوین عملیاتی خواهد شد و پیش بینی اجرای پروژه 30 ماه است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: گفتنی است در این پروژه 5 مجتمع آبرسانی شامل الموت، ضیاآباد 1 و 2، ماهین، قاقازان، فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث 96 پروژه آبرسانی روستایی در قزوین

آغاز عملیات احداث 96 پروژه آبرسانی روستایی در قزوین