مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-14ورزشي

بازی های متفاوتی از زاگرس خواهید دید


سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب گفت: در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور، بازی های متفاوتی را از زاگرس اسلام آبادغرب خواهید دید.

- علیرضا بکماز در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول هندبال، اظهار کرد: با توجه به اینکه هشت تیم برتر لیگ به این مرحله راه پیدا کرده اند، بازیهای دشوارتری در پیش داریم.

وی ادامه داد: تیم ما در مرحله مقدماتی رقابت ها توانست قابلیت های خود را به نمایش بگذارد و در فاصله بین دو مرحله هم دو بازی تدارکاتی با تیم ملی عراق در تهران داشتیم که بسیار کمک کننده بود.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب تاکید کرد: در این دیدارهای تدارکاتی بازی خوبی را برابر تیم عراق به نمایش گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی شناسایی کردیم.

وی افزود: پس از بازگشت به اسلام آبادغرب هم با کمک کادر فنی تیم، برنامه های جدیدی را برای آماده سازی تیم پیاده کردیم و با انجام برخی کارهای تاکتیکی و تکنیکی تلاش کردیم یک تیم متفاوت را به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور بیاوریم.

بکماز به شروع رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول از امروز(25 بهمن) اشاره کرد و گفت: تیم ما از نظر آمادگی جسمانی، تکنیکی، تاکتیکی و روحی و روانی آمادگی خوبی برای شروع رقابت ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های متفاوتی از زاگرس خواهید دید

بازی های متفاوتی از زاگرس خواهید دید