مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-14سياسي

برنامه های ایام البیض در مازندران اعلام شد/آیین کمک مومنامه


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برنامه های ایام البیض ماه رجب گفت: مراسم اعتکاف با رعایت پروتکل ها در تعداد معدودی از شهرها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محرومیت بسیاری از مشتاقان و بندگان خوب خدا از برنامه های معنوی اعتکاف ایام البیض ماه رجب المرجب، برنامه های پیشنهادی برای استفاده از این فرصت به شهرهای استان اعلام شد.

وی با اعلام این نکته که در تعداد معدودی از شهرها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اعتکاف برگزار می شود به برنامه های پیشنهادی اشاره کرد و افزود: صدقه برای سلامتی امام عصر و تجدید عهد با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، روزه گرفتن در روزهای 13 و 14 و 15 ماه رجب به صورت خانوادگی، اقامه نماز جعفر طیار در این سه روز برگزاری ختم قرآن مجازی و آنلاین با کمک مؤسسات و خانه های قرآن از جمله برنامه های ادارات تبلیغات اسلامی در این ایام است.

وی در ادامه به برگزاری مناجات و دعا در مساجد و هیئت ها و مراکز فرهنگی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: برگزاری قرائت دعای ام داوود در عصر روز 15 ماه رجب، کمک های مومنانه و جایگزین کردن هزینه های اعتکاف در جهت برآورده شدن حوائج مؤمنین، قرائت زیارت مخصوص سیدالشهدا علیه السلام در شب و روز نیمه رجب و همچنین خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه در مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ایام البیض در مازندران اعلام شد/آیین کمک مومنامه

برنامه های ایام البیض در مازندران اعلام شد/آیین کمک مومنامه