مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-14سياسي

علت تجمع کارگران گروه ملی فولاد ایران چیست؟


تعدادی از کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اعتراض به عدم ورود مواد اولیه و حقوق کم خود در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

- یکی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران به نمایندگی از سایرین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تجمع امروز خود (25 بهمن ماه) مقابل استانداری خوزستان اظهار کرد: از سال 95 دچار مشکلات بودیم.

حدود دو سال پرسنل این شرکت کف خیابان بودند تا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند؛ پس از دو سال از بازگشت به شرکت، تنها مقداری از خواسته های پرسنل برآورده شد.

وی افزود: مدیرانی که در سه سال گذشته وارد شرکت گروه ملی شدند، به هیچ عنوان نتوانستند عملکرد مثبتی برای احیای شرکت گروه ملی داشته باشند.

این کارگر در خصوص عدم ورود شمش و مواد اولیه به این شرکت، تصریح کرد: خواسته پرسنل این بود که شرکت بتواند مواد اولیه را وارد و تولید کند تا سرمایه لازم ایجاد و مطالبات کارگران پرداخت شود.

در سه سال گذشته سه تا چهار تغییر مدیریتی داشتیم و به جای اینکه اوضاع شرکت بهتر شود، بدتر شده است.

وی با گلایه از نداشتن تخصص مدیران شرکت افزود: در این مدت، مدیران پروازی را داشتیم که شاید در ماه یک تا دو بار در شرکت حضور داشتند و اوضاع شرکت بهتر نشد و به هیچ کدام از وعده وعیده ها در خصوص افزایش حقوق و سطح معیشت پرسنل، ورود شمش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تجمع کارگران گروه ملی فولاد ایران چیست؟

علت تجمع کارگران گروه ملی فولاد ایران چیست؟