مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-14فرهنگي

آغاز همکاری مشترک ای دیزاین و دوسالانه بسته ها


آثار برگزیده رقابت و جایزه بین المللی A’ Design به عنوان مهم ترین رقابت بین المللی طراحی در جهان، به زودی در تهران به نمایش گذاشته می شوند.

این اتفاق که اولین بار است در حوزه هنرهای تجسمی ایران اتفاق می افتد در پی همکاری این جایزه جهانی با دوسالانه بسته ها که در تهران برگزار می شود، رقم خورده است.

در همین رابطه کیانوش آتشی، مدیر استراتژی و روابط بین الملل دوسالانه بسته ها در گفت وگو با ما هدف از همکاری با این جایزه بین المللی را این طور توضیح می دهد: یکی از اهداف اصلی ما از همکاری با A Design Award و ارائه پیشنهاد به آن ها برای همکاری مشترک و حضور در تهران، در گام اول نشان دادن کیفیت کار طراحان و محصولات ایرانی به برگزارکنندگان این جایزه معتبر جهانی بود.

در گام دوم نیز تلاش ما این است که برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی این اطمینان را حاصل کنیم که تولید محصول در داخل در صنعت بسته بندی چیزی از نمونه های جهانی اش کم ندارد.

آتشی در ادامه می گوید: بر همین اساس و در اولین گام از برنامه های مشترک ما با جایزه جهانی ای دیزاین، آثار برگزیده این جایزه که شامل نمونه کارهای تعدادی از مهم ترین طراحان و دیزاینرهای جهان است در بخش جنبی نمایشگاه دوسالانه بسته ها که از تاریخ 29 بهمن تا 8 اسفند 1400 در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود به نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری مشترک ای دیزاین و دوسالانه بسته ها

آغاز همکاری مشترک ای دیزاین و دوسالانه بسته ها