مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-14سياسي

احتمال وقوع پیک فوتی های ناشی از امیکرون در البرز وجود دارد


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه پیش بینی پیک فوتی های ناشی از امیکرون در استان وجود دارد، گفت: همشهریان نسبت به تزریق دز سوم اقدام کنند.

- مهرداد بابایی در گفت وگو با بعد از پیک ابتلاء دو تا چهار هفته پیک بستری داریم و دو تا چهار هفته بعد از پیک بستری متأسفانه پیک فوتی های ناشی از کرونا آغاز می شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: این پیش بینی برای موج ششم می شود اما امیدواریم با توجه به واکسیناسیون خوبی که در استان البرز انجام شده است، حداقل پیک های قبلی را تجربه نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار نفر مبتلای قطعی به سویه امیکرون در البرز گزارش شده است و بیش از 500 نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند.

بابایی گفت: آمار مبتلایان به امیکرون بیش از این تعداد است چراکه بسیاری از مبتلایان در منزل درمان خود را طی می کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون شهرستان های کرج و نظرآباد در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و شهرستان های فردیس و طالقان زرد و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی کرونا هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه 31 درصد از مردم استان دز سوم واکسن را دریافت کردند، تصریح کرد: شهروندان حتماً نسبت به تزری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع پیک فوتی های ناشی از امیکرون در البرز وجود دارد

احتمال وقوع پیک فوتی های ناشی از امیکرون در البرز وجود دارد