مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-14بين الملل

نمایندگان اردن خواستار آپارتاید خواندن رژیم صهیونیستی شدند


نمایندگان پارلمان اردن با انتشار بیانیه ای خواستار تعمیم گزارش عفو بین الملل و معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان رژیم آپارتاید شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  شماری از نمایندگان پارلمان اردن، بیانیه ای مشترک علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات خصمانه آن علیه فلسطینی ها صادر کردند.

به نوشته پایگاه خبری عمون ، نمایندگان اردنی از پارلمان این کشور خواستند تا گزارش عفو بین الملل در خصوص اشغالگری اسراییل را که جنایات اسراییل علیه مردم فلسطین را به عنوان جنایات آپارتاید طبقه بندی کرده، تایید کند و این رژیم را آپارتاید قلمداد کند.

در این بیانیه مشترک که به امضای 25 نماینده اردنی رسیده، آمده است: از آنجایی که فلسطین موضوع اول اردن و عربها است، ما خواهان آن هستیم که گزارش منتشر شده از سوی سازمان عفو بین الملل تعمیم داده شود و اسراییل به عنوان یک دولت آپارتاید تلقی شود و این امر در رسانه ها برای افشای اشغالگری و در عین حال نزد سازما نهای بین المللی و تریبون های پارلمان های عربی و بین المللی و سازمان های حقوق بشر برای پیگیری این موضوع دنبال شود.

نمایندگان اردنی در بخش دیگری از بیانیه خود به سلسله جنایات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی اشاره کرده و خواستار پیگیری این جنایات توسط سازمان های حقوق بشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اردن خواستار آپارتاید خواندن رژیم صهیونیستی شدند

نمایندگان اردن خواستار آپارتاید خواندن رژیم صهیونیستی شدند