مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-14سياسي

100 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی ایلام اهدا شد


در مراسمی 100 سری جهیزیه به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان اهداء شد.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: این یک صد سری جهیزیه شامل 5 قلم کالای اساسی بوده که ارزش جهیزیه دریافتی هر زوج بیش از 20 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 500 زوج نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان جهیزیه دریافت کرده اند، تصریح کرد: در آینده نزدیک 220 سری جهیزیه دیگر به زوج های در نوبت حمایت استان اهداء می شود و با رایزینی های صورت گرفته با حوزه محرومیت زدایی سپاه،ستاد اجرایی و خیرین نیکوکار تا پایان سال 200 سری جهیزیه دیگر تآمین خواهد شد و تلاش می شود تعداد 450 زوجی که در نوبت دریافت اقلام هستند امسال جهیزیه دریافت کنند.

طاهری با بیان اینکه مشارکت افراد خیر و نیکوکار نقش مهمی در تأمین نیازهای قشر مددجوی استان دارند، افزود: خیّرین استان امسال تاکنون در زمینه های مختلف بیش از 89 میلیارد تومان به نیازمندان استان کمک کرده اند.

حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت کمک به امر ازدواج در بین جوانان، خاطرنشان کرد: تأمین جهیزیه زوجها اقدامی مهم در راستای پایدارسازی ازدواج و جلوگیری از کاهش جمعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی ایلام اهدا شد

100 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی ایلام اهدا شد