مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-14اقتصادي

کرج صاحب نخستین بوستان مادر و کودک می شود


رییس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر توجه مدیریت شهری بر فضاهای عمومی شهر  برای بانوان گفت: با تصویب و حمایت شورای شهر نخستین بوستان مادر و کودک با تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومان ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه منعمی در حاشیه سی و پنجمین کمیسیون تلفیق (بررسی بودجه سال 1401 شهرداری) اظهار کرد: از دغدغه های ما از ابتدای ورود به شورا این بود که ظرفیت های خاصی را برای بانوان و کودکان شهر ببینیم، در این راستا بوستان موضوعی مادر و کودک برخلاف سایر بوستان ها فقط مختص کودکان و مادران بوده و امکانات و وسایل بازی مناسب برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

رییس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج افزود: احداث این بوستان با هدف ارائه خدمات به مادران، کودکان، افراد سالمند، زنان باردار و افراد دارای معلولیت در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفته است .

منعمی بیان کرد: مجموعه تخصصی مادر و کودک با مساحت 4 هزار و 500 مترمربع طراحی می شود و برای تجهیز این مجموعه 10 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: احداث این بوستان فرصت بیشتری برای با هم بودن مادران و کودکان فراهم خواهد کرد و گام موثری در جهت ایجاد نشاط اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج صاحب نخستین بوستان مادر و کودک می شود

کرج صاحب نخستین بوستان مادر و کودک می شود