مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-14اقتصادي

یک میلیون و 800 هزار تن محصول در پتروشیمی شازند تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ابراهیم ولدخانی ظهر امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع پتروشیمی شازند 23 واحد تولیدی و یوتیلیتی دارد که هرکدام تکنولوژی خاص خود را دارند.

وی تصریح کرد: اداره کردن 23 واحد تولیدی با تولید محصولات متنوع شیمیایی کار دشواری است، در این شرایط سخت تحریمی که امکان خرید یک قطعه کوچک هم فراهم نیست، با تلاش مهندسین و متخصصین شرکت در سال جاری یک شرایط فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند افزود: پیش بینی شد در سال جاری یک میلیون و 800 هزار تن  محصول در پتروشیمی تولید شود که این مهم محقق شده، علیرغم اینکه در برخی محصولات مشکلاتی داشتیم.

ولدخانی گفت: پتروشیمی متنوع ترین محصولات را دارد، یکی از معضلات پتروشیمی موضوع خوراک است، روزانه سه هزار تن خوراک از جای جای ایران به پتروشیمی وارد می شوند، قیمت خوراک بر مبنای نفت است که قیمت آن روزانه است، قیمت نفت بخاطر تنش های دنیا بالا رفته که مشکلاتی را برای پتروشیمی رقم زده است و باعث کاهش حاشیه سود شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات فراهم کردن قطعه و تعمیر و نگهداری است، در بخش تعمیرات مهندسین ما تلاش کردند که توقفی در واحدها نداشته باشیم، با اورهال تاریخی و موفقی که در سال های گذشته داشتیم اکثر قطعات بازسازی شد و بعد از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 800 هزار تن محصول در پتروشیمی شازند تولید شد

یک میلیون و 800 هزار تن محصول در پتروشیمی شازند تولید شد