مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-14اقتصادي

افتتاح 16 طرح برق رسانی روستایی در استان سمنان


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: 16 طرح عمرانی برق رسانی روستایی در این استان با صرف اعتباری به مبلغ 146 میلیارد و 906 میلیون ریال بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا علی اصغری، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 16 طرح عمرانی برق رسانی روستایی در این استان با صرف اعتباری به مبلغ 146 میلیارد و 906 میلیون ریال افتتاح و بهره برداری شد.

وی بیان کرد: سه طرح بهینه سازی شبکه فشارضعیف در روستاهای خیرآباد، دوزهیر و علاء در شهرستان سمنان با مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون ریال بهره برداری شدند.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرای طرح تبدیل 10 هزار و 490 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در برخی روستاهای شاهرود با اعتبار هشت میلیارد و 370 میلیون ریال اشاره کرد.

علی اصغری گفت: طرح اصلاح شبکه روستاهای آهوانو، حسن آباد و صح با مبلغ سه میلیارد و 836 میلیون ریال، طرح احداث پست هوایی در روستای وامرزان با اعتبار 875 میلیون ریال و دو طرح تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار مربوط به روستاهای کلاته ملا و قادرآباد و تعدادی دیگر از روستاهای شهرستان دامغان با مبلغ 6 میلیارد و 272 میلیون ریال، از طرح های افتتاح شده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 16 طرح برق رسانی روستایی در استان سمنان

افتتاح 16 طرح برق رسانی روستایی در استان سمنان