مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-14فرهنگي

تجربه جدید عباس جمالی روی صحنه می رود


«اِرور404/ERROR404» به کارگردانی عباس جمالی و تهیه کنندگی مصطفا کوشکی از اول اسفند ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

- اِرور404/ERROR404 به کارگردانی عباس جمالی و تهیه کنندگی مصطفا کوشکی از اول اسفند ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای گروه، عباس جمالی، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر که در سال های اخیر تجربه برگزاری کارگاه های آموزشی و سپس ساختن اجرا از دل فرآیند کارگاهی را در کارنامه به ثبت رسانده، در جدیدترین تجربه اِرور404/ERROR404 را با همراهی گروه پرتعداد بازیگران روی صحنه می برد.

این اجرا به دنبال برپایی یک دوره آموزشی هجده ماهه با حمایت تئاتر مستقل تهران و به تهیه کنندگی مصطفا کوشکی آماده شده است.

نویسنده، طراح و کارگردان: عباس جمالی، تهیه کننده: مصطفا کوشکی، تولید تئاترمستقل تهران.

بازیگران (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: سپهر ابراهیمی، مهدی اسدی، منصور انوری، حسین برومند، هانیه بهرامی، عباس جمالی، نیکو حاجی محمدی، فاطمه حری، مهتاب حیدری، طاها رضوی، کوثر سعادت، علی سیدلو، شایان شهرابی، امیرحسین صارمیان، سامان عبدلی، مهرنوش علیزاده، الیاس قاضی، حورا کیان، بهداد مشایخی، کوثر میرزانژاد، وحید نظرپور، علیرضا نجفی، آرش نیازی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه جدید عباس جمالی روی صحنه می رود

تجربه جدید عباس جمالی روی صحنه می رود