مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-14ورزشي

دومین سقوط خطرناک در باشگاه سایپا/ چه کسی جلوی سرنوشت تلخ را می گیرد؟


باشگاه سایپا که چند دهه از فعالیتش در سطح اول ورزش ایران می گذرد در دو سال اخیر با افتی وحشتناک مواجه شده به گونه ای که تیم های والیبال و فوتبال آن به لیگ دسته اول سقوط کرده اند.

- خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: هر چند باشگاه نارنجی تهران در رشته های پرتعدادی فعالیت می کند اما رشته های فوتبال و والیبال این باشگاه بیشتر از بقیه مورد توجه بود.

رشته هایی که سوابق قهرمانی در لیگ های اول ایران را دارند اما در دو سال اخیر به دسته اول سقوط کرده اند تا نشانه هایی از زوال این باشگاه نسبتا قدیمی تهران بروز کند.

تیم فوتبال سایپا که از اواخر دهه شصت(1367) تشکیل شد و تا چهار تیم آسیا هم پیش رفت، پس از سالها فعالیت در سطح اول فوتبال ایران و تحویل بازیکن های پرتعداد به تیم های دیگر - که حتی در بین آنها لژیونر هم وجود داشت - فصل گذشته با کسب نتایجی ضعیف به لیگ دسته اول سقوط کرد.

هر چند اهالی فوتبال انتظار داشتند این تیم حضوری پرقدرت در لیگ دسته اول داشته باشد و فصل آینده به لیگ برتر برگردد، اما نتایجی که این تیم در دسته اول کسب کرده هیچ امیدواری برای بازگشت زودهنگام به لیگ برتر را ایجاد نکرده تا مشخص شود سیاست مدیران و مسئولان باشگاه و کارخانه احیای این تیم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سقوط خطرناک در باشگاه سایپا/ چه کسی جلوی سرنوشت تلخ را می گیرد؟

دومین سقوط خطرناک در باشگاه سایپا/ چه کسی جلوی سرنوشت تلخ را می گیرد؟