مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-14اقتصادي

7 پروژه آبخیزداری در کهگیلویه به بهره برداری رسید


با حضور مسؤولان 7 پروژه سنگ ملاتی در روستاهای کهگیلویه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور مسؤولان استانی و شهرستان هفت پروژه حوزه آبخیزداری امروز در شهرستان به بهره برداری رسید.

غلامحسین حکمتیان اصل در آین افتتاح طرح آبخیزداری چغل اظهار داشت: این طرح با اعتبار 9 میلیارد و 312 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی اجرا شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و  بویراحمد گفت: پروژه سنگ ملاتی چغل ظرفیت ذخیره 2 هزار و 200 متر مکعب آب دارد.

وی با اشاره به دیگر پروژه های سنگ ملاتی تصریح کرد: 2 پروژه در کلاسه،2 پروژه در چنگلوا، یک پروژه در برم مرغابی و یک پروژه در نهضت آباد امروز افتتاح می شود.

حکمتیان اصل حجم کلی پروژه های آبخیزداری را 10 هزار و 640 متر مکعب اعلام کرد و افزود: برای اجرای این پروژه ها 44 هزار میلیون ریال هزینه شده است.

این مسؤول گفت: طی طول چهار سال گذشته در حوضه های آبخیز شهرستان کهگیلویه 100 سازه آبخیزداری با حجم 40 هزار متر مکعب و با اعتبار 148 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی به اجرا درامد.

این مسؤول افزود: هدف از اجرای پروژه های آبخیزداری کنترل رسوب و جلوگیری از فرسایش خاک، کنترل سیلاب و تغذیه سفره های آب های زیرزمینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه آبخیزداری در کهگیلویه به بهره برداری رسید

7 پروژه آبخیزداری در کهگیلویه به بهره برداری رسید