مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-14سياسي

اعلام اسامی جدید نامزدهای ریاست جمهوری عراق طی امروز


منابع خبری عراق از اعلام اسامی جدید نامزدهای تصدی پست ریاست جمهوری عراق طی ساعات آتی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدی البلد، پارلمان عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد که مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور پایان یافت.

رسانه های محلی عراق در این باره گزارش دادند که دادگاه عالی فدرال عراق نشستی را درباره نامزدهای پست ریاست جمهوری برگزار کرد و ممکن است که طی ساعات آتی و پس از بررسی صلاحیت افراد ثبت نام شده توسط مراجع مربوطه، اسامی جدید نامزدها اعلام شود.

در همین راستا، شبکه عراقی و کرد زبان روداو گزارش داد: ریاست پارلمان به زودی نشستی را برگزار می کند و موعد جلسه انتخاب رییس جمهور را تعیین خواهد کرد.

این شبکه همچنین اعلام کرد که پارلمان تا بدین لحظه اسامی جدید نامزدهای تصدی پست ریاست جمهوری را اعلام نکرده است و احتمال داده می شود که اسامی نامزدها طی امروز و یا فردا اعلام شود.

نمایندگان پارلمان عراق قرار بود که دوشنبه هفته گذشته با برگزاری جلسه ای رییس جمهور جدید این کشور را از میان برهم صالح نامزد اتحادیه میهنی و هوشیار زیباری نامزد حزب دموکرات کردستان عراق انتخاب کنند اما چند روز مانده به برگزاری جلسه مذکور شکایتی از سوی چند نماینده علیه زیباری به دادگاه عالی فدرال عراق ارائه شد و این نمایندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی جدید نامزدهای ریاست جمهوری عراق طی امروز

اعلام اسامی جدید نامزدهای ریاست جمهوری عراق طی امروز