مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-14پزشكي

هرگونه تجمع باعث افزایش شیوع امیکرون در فارس می شود


مشاورعالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز هرگونه تجمع را به منزله شیوع بیشتر اُمیکرون در جامعه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو افزایش آمارهای بستری و جان باختگان کرونا هستیم گفت: مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شرایط کنونی ضرورت بالایی داشته و می تواند در کاهش آمارها نقش موثری داشته باشد.

دکتر نجابت هر گونه بی توجهی و سهل انگاری در برابر کروناویروس را عامل اصلی انتشار آن دانست و اظهار کرد: طبق آمارها و گزارش های ارایه شده، ابتلای خانوادگی افزایش پیدا کرده است و منشا آن تجمعات و دورهمی های خانوادگی است.

این مقام مسوول در دانشگاه تاکید کرد: ضرورت دارد مسوولان دستگاه های اجرایی استان بیش از پیش بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اماکن و مراکز پرتردد نظارت داشته باشند.

مشاورعالی سرپرست دانشگاه با اشاره به نقش مراکز 16 ساعته در پیشگیری و درمان زودهنگام افراد مشکوک و دارای علائم کروناویروس توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوک به کروناویروس به مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا در سطح استان (16 ساعته) مراجعه کنند و از درمان های خانگی بپرهیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تجمع باعث افزایش شیوع امیکرون در فارس می شود

هرگونه تجمع باعث افزایش شیوع امیکرون در فارس می شود