مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-14سياسي

رویداد «فلاحت احسان» با حضور جمعی از اساتید متخصص جهادی برگزار می شود


مهدی بختیاری زاده، مسئول قرارگاه جهادی توسعه روستایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، - رویداد فلاحت احسان با حضور جمعی از اساتید متخصص جهادی برگزار می شود مسئول قرارگاه جهادی توسعه روستایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از برگزاری رویداد فلاحت احسان 4 تا 6 اسفندماه، با حضور جمعی از گروه های جهادی تخصصی کشاورزی کشور خبر داد.

مهدی بختیاری زاده، مسئول قرارگاه جهادی توسعه روستایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: این قرارگاه قصد دارد ، در راستای تشکیل شبکه ای مؤثر و افزایش آگاهی گروه های جهادی فعال در حوزه تخصصی کشاورزی، با برگزاری رویداد فلاحت احسان ، برای گستره ی قابل توجهی از مخاطبان جهادیِ جوان، گامی مهم و تأثیرگذار بردارد.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که مشکلات کشور با همت و کار جهادی است که قابل حل است، لذا هدف گیری اصلی و روح حاکم بر این رویداد را تقویت این باور در بین گروه های جهادی و تشکیل حلقه های میانی در حوزه کشاورزی قرار داده ایم.

تمرکز محوری این نشست ایجاد زمینه شناخت نسبت به مسائل روز حوزه کشاورزی در گروه های جهادی فعال در این حوزه است که ان شاءالله بتوانند پس از ارتباط گیری و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «فلاحت احسان» با حضور جمعی از اساتید متخصص جهادی برگزار می شود

رویداد «فلاحت احسان» با حضور جمعی از اساتید متخصص جهادی برگزار می شود