مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-14اقتصادي

خیز قاچاقچیان پوشاک برای تصاحب بازار شب عید/ عرضه پوشاک قاچاق با مارک ایرانی


نایب رییس اتحادیه تولید، صادرات نساجی و پوشاک با اشاره به آمادگی قاچاقچیان پوشاک برای تصاحب بازار شب عید، گفت: پوشاک قاچاق وارداتی با تغییر برند به عنوان پوشاک تولید داخل عرضه می شود.

- بهرام شهریاری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با ابراز نگرانی از عرضه پوشاک قاچاق در بازار، گفت: با شرایط به وجود آمده و افزایش عرضه پوشاک قاچاق در بازار، تولید کنندگان  پوشاک نگران بازار شب عید هستند.

  وی افزود: تولید کنندگان پوشاک بعد از دو سال رکود ناشی از کرونا  از شش ماه پیش خود را برای شب عید آماده کرده اند، اما با توجه به افزایش عرضه پوشاک قاچاق برای شب عید نگران هستند، زیرا قاچاقچیان پوشاک نیز خود را برای این بازار آمده کرده اند.

  * واردات پوشاک قاچاق از ترکیه نایب رییس اتحادیه تولید، صادرات نساجی و پوشاک با اشاره به واردات پوشاک قاچاق از ترکیه، گفت:  در حال حاضر راحت ترین راه برای واردات پوشاک قاچاق از ترکیه است و با کاهش نرخ ارز نیز واردات پوشاک قاچاق از این کشور افزایش یافته است که این موضوع می تواند به تولید پوشاک به شدت صدمه وارد کند.

  * لزوم استمرار طرح های مبارزه با عرضه پوشاک قاچاق وی با تاکید بر لزوم رصد مستمر بر بازار گفت: گاهی برخی طرح ها برای مبارزه با عرضه کالاهای قاچاق از جمله پوشاک به صورت ضربتی و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز قاچاقچیان پوشاک برای تصاحب بازار شب عید/ عرضه پوشاک قاچاق با مارک ایرانی

خیز قاچاقچیان پوشاک برای تصاحب بازار شب عید/ عرضه پوشاک قاچاق با مارک ایرانی