مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-14فرهنگي

بازیگری که نه سرباز بود نه آذری


محمد تاجیک بازیگر نمایش «پشت کلانتری»: این کاراکتر یک سرباز آذری زبان است و من خودم نه آذری هستم و نه مسلط به زبان آذری، و هم اینکه اصلا من از سربازی معاف شده ام و به خدمت سربازی هم نرفته ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد تاجیک متولد 21 دی ماه 1372 در شهرری است.

وی بازیگری تئاتر را بصورت نیمه حرفه ای از سال 90 آغاز کرده و دوره بازیگری را در کنار تینو صالحی و پیام دهکردی و دوره دوبله را در کنار محمدرضا علیمردانی گذرانده است.

محمد تاجیک در مورد شکل گرفتن همکاری با گروه سوفلور گفت: از اواخر سال 1399 بود که با نیما صمدی و گروه سوفلور آشنا شدم که در یک سال اخیر چندین نمایش با این گروه به روی صحنه بردیم.

وی در رابطه با حضورش در نمایش پشت کلانتری گفت: نمایش پشت کلانتری را من سال 91 در برج میلاد بصورت نمایشنامه خوانی یک گروه حرفه ای با هنرنمایی هادی کاظمی، محمدرضا علیمردانی، مجید آقاکریمی، شیرین بینا و غیره دیده بودم که خیلی برای من لذت بخش بود و چندین بار اقدام به اجرای آن کردم که موفق نشدم.

از آنجایی که این نمایش رنگ و بوی عید داشت و گروه سوفلور هم یک گروه فعال و پویا بود، به سرپرست این گروه، نیما صمدی، پیشنهاد اجرای این نمایش را در اواخر سال جاری دادم که با آن موافقت شد و بالاخره توانستیم این نمایش را در بهمن ماه اجرا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگری که نه سرباز بود نه آذری

بازیگری که نه سرباز بود نه آذری