مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-14سياسي

اجازه تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به مرکز را نمی دهیم


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:ما به هیچ وجه موافق تبدیل شدن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به مرکز نیستیم و اجازه چنین اتفاقی را نمی دهیم و چنین موضوعی مطرح نیست.

- اجازه تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی "واحد" اسدآباد به "مرکز" را نمی دهیم ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:ما به هیچ وجه موافق تبدیل شدن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به مرکز نیستیم و اجازه چنین اتفاقی را نمی دهیم و چنین موضوعی مطرح نیست.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این قصه همواره از سالها قبل گاه گاهی مطرح می شود و این امر اتفاق نخواهد افتاد،افزود:مشکل زمین و ساختمان دانشگاه نیز با پیگیری هایی که در حال انجام است مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: چندین سال از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد می گذرد و این دانشگاه جزو چند دانشگاه موفق شهرستان از نظر جذب دانشجو، تعداد هیئت علمی و نحوه ارائه خدمات به دانشجویان است.

سرمدی واله خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی و کوتاهی هایی که از چندین سال قبل صورت گرفته تاکنون در بحث تملک زمین و اقدام برای احداث ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه کار جدی انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به مرکز را نمی دهیم

اجازه تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به مرکز را نمی دهیم