مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-14اقتصادي

با پرداخت تسهیلات، از کشاورزان زنجانی حمایت می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در قالب طرح جهش تولید، تسهیلات با نرخ سود 4 درصد برای افزایش و بهبود کیفیت محصولات به کشاورزان اعطاء می شود.

- جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح جهش تولید در دیم زارها استان به منظور افزایش میزان تولید و تثبیت آن در واحد سطح اجرا می شود، اظهار کرد: از امتیازات این طرح برای کشاورزان، ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای خرید ادوات کشاورزی، برخورداری از یارانه کود و بذر و همچنین بهره مندی از بیمه یارانه دار محصولات کشاورزی است.

وی افزود: کل مبلغ اختصاصی در این طرح برای کشاورزان استان بیش از 70 میلیارد ریال است و زنجان جزو 15 استان کشور است که قرار است در سال زراعی جاری این طرح در آن عملیاتی شود.

تاراسی با بیان اینکه تعداد زیادی از کشاورزان شهرستان خدابنده در استان زنجان که قطب تولید گندم در این استان هستند این روزها از تسهیلات ادوات کشاورزی بهره برده اند، تصریح کرد: این تسهیلات از سوی ستاد اجرای فرمان امام برای حمایت مالی از کشاورزان تا سقف 100 میلیون تومان با نرخ سود 4 در صد اعطاء می شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در سال زراعی جاری 320 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان زیر کشت گندم می رود که از این میزان سطح زیرکشت، 18 هزار هکتار اراضی آبی و مابقی به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پرداخت تسهیلات، از کشاورزان زنجانی حمایت می شود

با پرداخت تسهیلات، از کشاورزان زنجانی حمایت می شود