مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-14سياسي

کارگروه نظارت پروژه های عمرانی اردبیل را روزانه رصد می کنند


مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: کارگروه نظارت شورای فنی مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل به صور فعال و روزانه پروژه های عمرانی را در استان رصد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصیب نجفی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: دغدغه همه مسئولان استان بهبود کیفی اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی است تا با افتتاح و بهره برداری از آن عموم همشهریان دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه فرهنگی – هنری اردبیل در 17 سال گذشته تصریح کرد: طولانی شدن اجرای این پروژه جز استهلاک و هدر رفت سرمایه نتیجه ای به همراه نداشته و انتظار اهالی فرهنگ و هنر بهره برداری سریع از این طرح عمرانی است تا با قید فوریت به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت پروژه ملی تکمیل شده و ایرادات و اشکالات فنی نیز برطرف شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: انتظار داریم تا دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیرویی را در استان مستقر کند تا فرآیند احداث این پروژه مورد رصد دقیق فنی در ابعاد مختلف قرار گیرد.

نجفی افزود: همکاران ما در کارگروه نظارت شورای فنی تمام پروژه های عمرانی استان را به صورت جدی و روزانه رصد می کنند تا مشکلی در فرآیند اجرای کیفی آنها به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه نظارت پروژه های عمرانی اردبیل را روزانه رصد می کنند

کارگروه نظارت پروژه های عمرانی اردبیل را روزانه رصد می کنند