مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-14اقتصادي

خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 100 میلیون تومان برای بازنشستگان از نامیراکالا


نامیراکالا در قالب طرح های متنوع، امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 100 میلیون تومان را برای عموم متقاضیان و همچنین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و سایر اقشار هدف فراهم کرده است.

- فروشگاه اینترنتی نامیراکالا امکان خرید اقساطی لوازم خانگی را برای تمامی متقاضیان در قالب طرح های متنوع فروش اقساطی فراهم کرده است.

طرح های اصلی فروش اقساطی نامیراکالا عبارتند از: 1- فروش اقساطی لوازم خانگی به عموم متقاضیان 2- فروش اقساطی لوازم خانگی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی 3- فروش اقساطی لوازم خانگی به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح 1- فروش اقساطی لوازم خانگی به عموم متقاضیان در این طرح عموم متقاضیان می توانند تا سقف 100 میلیون تومان لوازم خانگی اقساطی از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا خریداری نمایند.

متقاضیان می توانند از هر کدام از روش های زیر و یا به صورت همزمان از هر دو روش برای خرید لوازم خانگی مورد نیاز خود به صورت اقساطی، استفاده نمایند: 50 میلیون تومان خرید اقساطی لوازم خانگی با چک صیادی (بنفش) بعلاوه 50 میلیون خرید اقساطی با معرفی به بانک در قالب کارت اعتباری 2- فروش اقساطی لوازم خانگی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند از هر کدام از روش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 100 میلیون تومان برای بازنشستگان از نامیراکالا

خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 100 میلیون تومان برای بازنشستگان از نامیراکالا