مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-14اقتصادي

شرکت کروز به یاری تکمیل خودروهای ناقص شتافته است


این روزها خبرهای زیادی از تکمیل و تجاری سازی خودروهای ناقص منتشر می شود؛ طبق آخرین اطلاعیه ایران خودرو این خودروساز در روز نزدیک به 6 هزار خودرو را تکمیل و تجاری سازی می کند، - سازمان بازرسی چندی پیش اعلام کرد که نزدیک به 180 هزار خودرو کف پارکینگ خودروسازان خاک می خورد که قطعه ندارند؛ اما قطعه سازان کشور به توصیه وزارت صنعت، معدن و تجارت به نهضت داخلی سازی ورود کردند و توانستند بسیاری از قطعات را داخلی سازی کنند و تحریم ها را دور بزنند.

 شرکت کروز یکی از قطعه سازانی بود که از زمان تحریم ها تاکنون فعالیت مستمری در تولید قطعات دارد، به طوری که در همین مدتی که خودروسازان نمی توانستند خودروها را تجاری و روانه بازار کنند، شرکت کروز توانست 44 میلیون قطعه تولید کند و تحویل خودروسازان دهد تا این صنعت زمین نخورد.

  علی یوسفی مدیر فروش شرکت صنایع تولیدی کروز با تاکید بر کیفیت و نوآوری محصولات این شرکت گفت: در حال حاضر علاوه بر تامین بخشی از قطعات مورد نیاز گروه بهمن، سایر خودروسازان از جمله سایپا و ایران خودرو نیز از قطعات تولید شده در کروز استفاده می کنند.

یوسفی با اشاره به مشکلات صنعت قطعه سازی همچون کمبود نقدینگی گفت: با این وجود روند صعودی در تولید داشتیم و توانستیم دستکم 44 میلیون قطعه تولید و به خودروسازان تحویل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کروز به یاری تکمیل خودروهای ناقص شتافته است

شرکت کروز به یاری تکمیل خودروهای ناقص شتافته است