مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-14سياسي

از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود؟!


حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان «از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود» فرایند پیگیری و برخورد گزارش تخلف های رسیده در سپاه و دستگاه قضایی را تا محکومیت متخلفین توضیح داد.

- حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود فرایند پیگیری و برخورد گزارش تخلف های رسیده در سپاه و دستگاه قضایی را تا محکومیت متخلفین توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود؟! نوشت: این روزها، انتشار یک فایل صوتی از مکالمه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی از مسئولان دیگر سپاه در فضای مجازی و برخی از نشریات، دست به دست می شود و برخی از مدعیان اصلاحات با استناد به این فایل صوتی علیه سپاه یقه چاک می کنند! در این خصوص گفتنی هایی هست.

1- این فایل صوتی دو سال قبل منتشر شده و پاسخ روشنگرانه ای هم دریافت کرده بود و اکنون پس از دو سال بار دیگر و این بار از سوی رادیو آمریکا بازنشر شده و علاوه بر شماری از مدعیان اصلاحات، تقریباً تمامی رسانه های غربی و عبری و عربی برای مقابله با سپاه به آن پرداخته و هنوز هم این هجوم همه جانبه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود؟!

از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود؟!