مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-14فناوري

تشریح عملکرد مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در سال جاری


جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، عملکرد مخابرات استان در سال جاری را تشریح کرد.

- ناصر شهبازی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد مخابرات منطقه در حوزه های تلفن ثابت، سیار و اینترنت پر سرعت اظهار کرد: از دو میلیون شماره تلفن ثابت در استان تعداد یک میلیون و 570 هزار شماره تلفن در نقاط مختلف استان واگذار شده است که از این تعداد حدود 50 هزار خط تلفن در یک سال گذشته واگذار شده است.

وی ادامه داد: در حوزه ی تلفن همراه نیز شش میلیون شماره نصب شده و سه میلیون و 112 هزار و 200 مشترک فعال در استان وجود دارد و ضریب نفوذ تلفن همراه اول به 76 درصد رسیده است.

وی افزود: تعداد 4537 سایت تلفن همراه در استان وجود دارد که از این تعداد 143 سایت در سال جاری نصب و راه اندازی شده و تمام جاده های اصلی بین شهری استان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارد.

جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 860 روستای استان به تجهیزات اینترنت پر سرعت مخابرات و 1833 روستا نیز تحت پوشش همراه اول قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، وی یادآور شد: با توجه به ضرورت تجهیز و توسعه ی بسترهای ارائه ی سرویس باند پهن در استان، توسعه ی فیبر نوری در دستور کار شرکت مخابرات قرار دارد و به همین منظور در شهرهای تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در سال جاری

تشریح عملکرد مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در سال جاری