مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-14پزشكي

نمایندگان مجلس منابع کافی برای تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان اختصاص دهند


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی گفت: انتظار می رود نمایندگان مجلس برای انجام پروژه ای پیشگیرانه و غربالگری و نیز تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ ماه بهمن برای ایرانیان، ماهی خاطره انگیز و یادآور پیروزی و سربلندی است، ماهی که در آن توانستند بر خصم فائق آیند و ریشه استبداد و استعمار را بخشکانند.

شاید بهتر باشد بدانید روز جهانی پیشگیری از سرطان که از طرف سازمان جهانی بهداشت تعیین شده است، در همین ماه قرار دارد و در کشورهای مختلف به این بهانه، برنامه های آموزشی و فرهنگی بسیاری انجام می گیرید.

این برنامه ها در برخی کشورها به مدت یک ماه و در برخی یک هفته به طول می انجامد تا اهمیت پیشگیری و درمان بیماری سرطان برای همه مردم آشکار شود و مسئولان و متولیان بهداشت و درمان کشورها و پژوهشگران و محققان حوزه سلامت با همکاری اصحاب رسانه و شبکه های اجتماعی و نیز شبکه خیرین و نیکوکاران، بتوانند قدمی در این راه بردارند.

به مناسبت هفته سرطان خبرنگار فارس با علیرضا سمیعی، مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی تبسم به گفت وگو نشست که در ادامه می خوانید.

فارس: انجمن تبسم چه سالی و با چه هدفی شکل گرفت؟ سمیعی: انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی از سال 86 با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس منابع کافی برای تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان اختصاص دهند

نمایندگان مجلس منابع کافی برای تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان اختصاص دهند