مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:022022-02-14اقتصادي

هدررفت آب در کرمانشاه 35 درصد است/ انشعابات غیرمجاز عامل اصلی است


به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه هم اکنون میزان هدررفت آب در شهر کرمانشاه نزدیک به 35 درصد است که بخش عمده این هدررفت مربوط به انشعابات غیرمجاز است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه هم اکنون میزان هدررفت آب در شهر کرمانشاه نزدیک به 35 درصد است که بخش عمده این هدررفت مربوط به انشعابات غیرمجاز است.

علیرضا کاکاوند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بارها گفته شده هدررفت آب در شهر کرمانشاه بالا است، افزود: اقدامات بسیار خوبی برای کاهش هدررفت آب در کرمانشاه انجام شده که با این اقدامات میزان هدررفت را از 49 درصد در سال های گذشته به 35 درصد رسانده ایم که البته همین رقم هم زیاد است.

وی ادامه داد: هدررفت آب عوامل متعددی دارد که انشعابات غیرمجاز از مهمترین آنها است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اقدامات بسیار جدی از حدود دو ماه قبل برای برخورد با چاه های غیرمجاز در کرمانشاه آغاز شده و در همین مدت 5100 انشعاب غیرمجاز در کرمانشاه مجاز شده است.

کاکاوند با بیان اینکه تعداد انشعابات غیرمجاز برآورد شده در کرمانشاه بسیار بیشتر از این تعداد است، عنوان کرد: فقط در محدوده چند کیلومتری میدان امام حسین(ع) تا پلیس راه سنندج، 700 انشعاب غیرمجاز شناسایی شده که اکثر آنها باغ، تالار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدررفت آب در کرمانشاه 35 درصد است/ انشعابات غیرمجاز عامل اصلی است

هدررفت آب در کرمانشاه 35 درصد است/ انشعابات غیرمجاز عامل اصلی است