مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 07:522022-02-14بين الملل

طالبان: هیچکس حق ندارد درباره پول افغان ها تصمیم بگیرد/برای مذاکره آماده ایم


محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش طالبان گفت که تصمیم اخیر جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده، نادرست و ناعادلانه و اقدامی علیه مردم افغانستان و بشریت است.

- محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش طالبان گفت که تصمیم اخیر جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده، "نادرست و ناعادلانه" و اقدامی علیه مردم افغانستان و بشریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعیم در مصاحبه با برنامه شبانگاهی شبکه الجزیره مباشر افزود که سپرده های افغانستان در بانک های آمریکایی متعلق به مقامات جنبش طالبان نیست، بلکه متعلق به مردم از همه اقشار است.

نعیم از جامعه جهانی و به گفته وی آمریکایی های خردمند درخواست کرد که در وهله اول در حمایت از بشریت و نیز به منظور حفظ حقوق زنان و کودکان افغان در برابر تصمیم بایدن بایستند.

وی افزود: هیچ کس حق ندارد مانع بازپس گیری پول مردم افغانستان شود و هیچ کس جز دولت فعلی نمی تواند نماینده خواسته های مردم افغانستان از جمله تصمیم گیری درباره نحوه مصرف پول آنها باشد.

جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده به تازگی فرمانی را امضا کرده است که به موجب آن تا 7 میلیارد دلار از سپرده های مسدود شده دولت افغانستان در بانک های ایالات متحده ضبط شده و نیمی از این مبلغ هم برای پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر 2001 اختصاص خواهد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: هیچکس حق ندارد درباره پول افغان ها تصمیم بگیرد/برای مذاکره آماده ایم

طالبان: هیچکس حق ندارد درباره پول افغان ها تصمیم بگیرد/برای مذاکره آماده ایم