مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 07:472022-02-14اقتصادي

آذراب؛ یک قدم تا سقوط


شرکت صنایع آذرآب فعالیت رسمی خود را از سال 1368 در اراک آغاز کرد و با بهره برداری از 89 میلیون دلار ماشین آلات وارداتی و بیش از 50 میلیارد ریال تجهیزات و آموزش بیش از 2000 کارشناس و تکنسین و کارگر ماهر در مدتی کوتاه توانست با همکاری در طرح های بزرگ ملی مانند ساخت دیگ های بخار نیروگاه حرارتی شهید رجایی، نیروگاه سیکل ترکیبی قم، نیروگاه شازند و همچنین ساخت مخازن، مبدل ها و برج ها در پروژه های واحد روغن سازی پالایشگاه اصفهان، پالایشگاه گاز کنگان، مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه شازند نقش موثری را در توسعه صنایع نفتی ایران ایفا کند.

این شرکت در دوران اوج خود، مشمول اصل 44 قانون اساسی و واگذاری به بخش خصوصی شد و در سال 1382 رسما به بخش خصوصی واگذار شد.

آذرآب تا اوایل دهه 90 توانست روند تولیدی خود را حفظ کند، اما از سال 1395 افول شرکت سرعت گرفت و این شرایط باعث اعتراضات کارگری در سال 1396 و سپس سال 1398 شد.

چالش های مدیریتی باعث شد که در طول 5 سال اخیر شرکت عملا از عرصه تولید جا بماند و در حال حاضر هیچ گونه تولید و قرارداد کاری در آذرآب وجود ندارد و آنچه در حال انجام است، باقی مانده قراردادهای سال های گذشته این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذراب؛ یک قدم تا سقوط

آذراب؛ یک قدم تا سقوط