مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-13سياسي

از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود؟!


این روزها، انتشار یک فایل صوتی از مکالمه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی از مسئولان دیگر سپاه در فضای مجازی و برخی از نشریات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود؟! نوشت: این روزها، انتشار یک فایل صوتی از مکالمه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی از مسئولان دیگر سپاه در فضای مجازی و برخی از نشریات، دست به دست می شود و برخی از مدعیان اصلاحات با استناد به این فایل صوتی علیه سپاه یقه چاک می کنند! در این خصوص گفتنی هایی هست.

1- این فایل صوتی دو سال قبل منتشر شده و پاسخ روشنگرانه ای هم دریافت کرده بود و اکنون پس از دو سال بار دیگر و این بار از سوی رادیو آمریکا باز نشر شده و علاوه بر شماری از مدعیان اصلاحات، تقریباً تمامی رسانه های غربی و عبری و عربی برای مقابله با سپاه به آن پرداخته و هنوز هم این هجوم همه جانبه ادامه دارد.

چرا؟ بخوانید! 2- در این فایل صوتی طرف مکالمه سردار جعفری (فرمانده سابق سپاه) گزارشی از یک سوءاستفاده و فساد مالی که در یکی از شرکت های پوششی سپاه اتفاق افتاده بود را به فرمانده سپاه ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود؟!

از دشمن انتظاری نیست شما را چه می شود؟!