مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 22:572022-02-13سياسي

مبانی دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به نقش برجسته راویان دفاع مقدس در جهاد تبیین، گفت: در جهاد تبیین باید مبانی دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود.

- محمود زرین جویی امروز، 24 بهمن در آیین رونمایی از کتاب و فیلم مستند بی نشان که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: این اثر به زندگی آزاده سرافراز امامعلی کونانی از دیار طرحان کوهدشت می پردازد.

وی با بیان اینکه روز پدر در حقیقت روز پدران آسمانی است، افزود: هیچ هنری بالاتر از شهادت نیست و شهدا به عنوان هنرمندان واقعی، کسانی را می خواهند تا مسیری که آنان طی کردند را به تصویر بکشند، بنویسند و به نسل آینده منتقل کنند.

زرین جویی با اشاره به اینکه زبان هنر ماندگارترین و اثرگدارترین زبانی است که می تواند هنرمندی شهدای ما را به نمایش بگذارد و آن را در دل جای دهد، اضافه کرد: کار برای شهدا باید قلبی و دلی باشد و در مسیر خدمت فرهنگ ایثار و شهادت باید به شکل جهادی عمل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه باید سراغ آزادگان رفت و واقعیت های جنگ را از زبان آنان شنید، افزود: مردم به ویژه نسل جوانی که جنگ را ندیده اند باید حقایق، معجزات و سختی های دوران دفاع مقدس را بدانند، ببینند و لمس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود

مبانی دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود