مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 22:572022-02-13سياسي

راه های توسعه روابط میان تهران و دمشق در حوزه ارتباطات و فناوری


در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با وزیر ارتباطات و فناوری این کشور، راه های توسعه روابط دوجانبه در حوزه های مربوط به زیرساخت ها و امور نرم افزاری ارتباطات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

- در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با وزیر ارتباطات و فناوری این کشور، راه های توسعه روابط دوجانبه در حوزه های مربوط به زیرساخت ها و امور نرم افزاری ارتباطات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با ایاد الخطیب ، وزیر فناوری و تکنولوژی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار دو طرف در خصوص راه های گسترش همکاری های دو کشور در حوزه ارتباطات و مخابرات و زیرساخت های مربوطه گفت وگو و تبادل نظر کردند.

الخطیب با بیان این که روابط ایران و سوریه در زمینه های مختلف روابطی راهبردی است، نسبت به توسعه روابط با تهران، به ویژه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات استقبال کرد.

وی با بیان این که جایگاه سوریه، پیش از جنگ علیه تروریسم در منطقه، در زمینه ارتباطات و شبکه تلفن همراه بسیار بالا بوده است، از عزم این کشور به منظور رسیدن مجدد به این جایگاه پس از پیروزی در جنگ نظامی علیه دشمنان سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های توسعه روابط میان تهران و دمشق در حوزه ارتباطات و فناوری

راه های توسعه روابط میان تهران و دمشق در حوزه ارتباطات و فناوری