مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 22:322022-02-13فرهنگي

ثبت و انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس اولویت حوزه هنری است


ثبت، ضبط و انتشار خاطرات رزمندگان و فراهم آوردن شرایط مناسب برای پرداختن به خاطرات آزادگان، اولویت مجموعه حوزه هنری لرستان است.

- ، سامان سپهوند روز یکشنبه در آیین رونمایی از کتاب بی نشان و فیلم مستند ایمان در خرم آباد گفت: این دو اثر که امروز رونمایی شد نمونه ای از یک گنجینه عظیم و منبع بی پایان از سال های مجاهدت خاموش و دشوار و ایثار آزادگان عزیز استان است.

وی یکی از مهمترین رسالت ها و اولویت های حوزه هنری را ثبت، ضبط و انتشار خاطرات رزمندگان، و توجه و فراهم آوردن شرایط مناسب برای پرداختن به خاطرات آزادگان استان دانست.

مدیرکل حوزه هنری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهامت و سلحشوری رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس یادآور شد: هنرمندان با ذهن خلاق و هنری می توانند شخصیت های با ایمان، فداکار و صبوری را همراه با واقعیت هایی که در آن دوران اتفاق افتاده به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند و ثبت و ضبط کند.

سپهوند تصریح کرد: بی شک یکی از بهترین راه های معرفی و بیان ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس زبان ادبیات و هنراست.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان دست اندرکاران فرهنگی باید زمینه را برای حضور بیشتر هنرمندان و تولید آثار هنری ارزشی در این زمینه فراهم سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت و انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس اولویت حوزه هنری است

ثبت و انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس اولویت حوزه هنری است