مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 21:322022-02-13بين الملل

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی کمپینی را علیه شرکت پوما به راه انداخت


جنبش تحریم رژیم صهیونیستی آغاز کمپینی توییتری علیه شرکت آلمانی پوما را به دلیل حمایت از شهرک های اسراییلی در مناطق اشغالی اعلام کرد.

- جنبش تحریم رژیم صهیونیستی آغاز کمپینی توییتری علیه شرکت آلمانی پوما را به دلیل حمایت از شهرک های اسراییلی در مناطق اشغالی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، جنبش تحریم رژیم صهیونیستی و خروج سرمایه گذاری ها از اراضی اشغالی و تحریم این رژیم (بی دی اس) در حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی برای شرکت در ششمین کمپین توییتری علیه شرکت آلمانی تجهیزات و پوشاک ورزشی پوما از سال 2018 فراخوان داد.

این جنبش در صفحه خود در فیسبوک اعلام کرد: هدف از این کمپین تحت فشار گذاشتن شرکت پوما تا زمانی است که به همدستی خود با سیستم شهرک سازی و آپارتاید اسراییل که مرتکب جنایاتی در حق فلسطینی ها می شود، پایان دهد.

در سال 2018 پس از نامه ای که بیش از 200 باشگاه ورزشی فلسطینی آن را امضا کردند، کمپین تحریم شرکت پوما از سوی فلسطین کلید خورد.

این باشگاه ها در نامه خود از شرکت پوما خواستند به حمایت مالی خود از فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی پایان دهد.

از مهمترین موفقیت هایی که این کمپین با اعمال فشار بر شرکت پوما به دست آورده، این است که باشگاه قطر اعلام کرده قصد ندارد قرارداد خود را با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی کمپینی را علیه شرکت پوما به راه انداخت

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی کمپینی را علیه شرکت پوما به راه انداخت