مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-13اقتصادي

مردم دماوند نگران تأمین اقلام و کالاهای اساسی شب عید نباشند


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه نظارت بر بازار به صورت جدی انجام می شود گفت: مردم دماوند نگران تأمین اقلام و کالاهای اساسی شب عید نباشند در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

- ، رضا طاهرخانی عصر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار دماوند اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهم بحث تنظیم بازار و نظارت جدی و مستمر بر واحدهای صنفی است و با توجه به پیشرو بودن شب عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار شهرستان باید به صورت مداوم و مستمر ادامه پیدا کرده تا شاهد گرانی های کاذب و نیز چند نرخی در سطح شهرستان نباشم.

وی افزود: وی افزود حضور مداوم و پررنگ بازرسان در سطح شهرستان به منظور ایجاد نظارت دقیق تر و همچنین جلوگیری از تخلفات و بر خورد با آن است که این امر موجب آرامش در بازار و مردم خواهد شد.

فرماندار دماوند گفت: برای عرضه اقلام دولتی در شب عید جایگاه های توزیع در سطح شهرستان بیشتر خواهد شد تا ضمن نظارت مستمر بر این جایگاه ها توسط بازرسان اصناف و همچنین نظارت عالیه فرمانداری همشهریان بتوانند با اطمینان خاطر و به آسانی نسبت به خرید و تهیه این اقلام اقدام نمایند.

وی بیان داشت: باید دقت شود که در توزیع کالاهای مورد نیاز مردم عزت و کرامت آنها کاملاً حفظ شود و مشکلاتی که در سال های گذشته همانند حضور مردم در صف های طولانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دماوند نگران تأمین اقلام و کالاهای اساسی شب عید نباشند

مردم دماوند نگران تأمین اقلام و کالاهای اساسی شب عید نباشند