مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-13سياسي

نخبگان لوکوموتیو پیشرفت جامعه هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نخبگان لوکوموتیو و پیشران پیشرفت جامعه هستند که باید در مسیر رفع مشکلات مردم قدم های بزرگی بردارند.

- دکتر بهمن نقی پور روز یکشنبه، 24 بهمن ماه، در آیین تجلیل از دانشجویان رتبه برتر کنکور سال های 1399 و 1400 دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: رتبه برترهای دانشگاه علوم پزشکی تبریز آینده سازان کشور هستند و باید خدا را شاکر باشند که وارد رشته ای شده اند که شبانه روز در راستای خدمت به مردم تلاش کرده و در مسیر علم اندوزی حرکت می کند و این تلاش ها زمانی ارزشمندتر می شود که برای خدمت به دیگران صرف شود.

وی ادامه داد: دوره ی دانشجویی یکی از ارزشمندترین و بهترین دوران زندگی شما است بنابراین هرچه می توانید در راه خدمت به خلق الله و تحصیل تلاش کنید چراکه هرچه توانمندتر باشید در آینده با قدرت بالایی وظایف خود را انجام می دهید.

وی افزود: برای زندگی، آینده ، سلامتی و اعتلای سلامتی مردم برنامه داشته باشید که اگر بخواهید موفق شوید باید بتوانید مشکلات مردم را رفع کنید، بنابراین به گونه ای تحصیل کنید که توجه شما به مشکلات مردم باشد.

نقی پور با بیان اینکه باید محققانه، پژوهشگرانه و خلاقانه تحصیل کرده و برای مشکلات مردم از اکنون پژوهش و تحقیق کنید، یادآور شد: در مسیر اعتلا، حل مشکلات و حفظ سلامتی مردم در میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان لوکوموتیو پیشرفت جامعه هستند

نخبگان لوکوموتیو پیشرفت جامعه هستند