مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 20:072022-02-13اقتصادي

موافقت شورا با گام شهرداری تهران برای ارتقاء بهره وری در بودجه سال آینده


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تبصره 20 بودجه سال آینده شهرداری تهران در راستای ارتقاء بهره وری با اکثریت آرا موافقت کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تبصره 20 بودجه سال آینده شهرداری تهران در راستای ارتقاء بهره وری با اکثریت آرا موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بررسی تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران، بررسی تبصره بیستم را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا آخوندی در تشریح این تبصره گفت: در این تبصره شهرداری تهران در راستای ارتقاء بهره وری مکلف است نسبت به بازنشستگی پیش از موعد یا بازخرید سالانه در مجموع معادل شش درصد از نیروی انسانی شاغل واحدها اعم از کارکنان رسمی، ثابت، قراردادی و کارگری در جهت اصلاح ساختار سازمانی متناسب سازی سطوح و عناوین شغلی با عنوان پرداخت های انتقالی به کارکنان، پاداش پایان خدمت بازنشستگان و بازخرید کارکنان در چارچوب مقررات اقدام کنند.

همچنین به شهرداری تهران اجازه داده می شود نسبت به جذب و استخدام نیروی انسانی متخصص حداکثر تا سقف 50 درصد تعداد کارکنان کاهش یافته در طول برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران با هدف ارتقاء سطح تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر با اولویت به کارگیری نیروهای خبره و فارغ التحصیلان در رشته های مرتبط منوط به وجود پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورا با گام شهرداری تهران برای ارتقاء بهره وری در بودجه سال آینده

موافقت شورا با گام شهرداری تهران برای ارتقاء بهره وری در بودجه سال آینده