مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-13سياسي

حل مشکلات مازندران در گرو اعتبارات سفر رییس جمهور


جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران ظهر امروز با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران، ‏رییس سازمان برنامه بودجه استان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، - تنی چند از ‏مدیران کل دستگاه های اجرایی به همراه فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های غربی استان ‏مازندران در مجتمع رشد شهرستان تنکابن برگزار شد.

‏ تخصیص 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های نیمه تمام معاون عمرانی استانداری مازندران از تخصیص 12 هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه ‏های نیمه تمام استان خبر داد و گفت: این مقدار طی سه سال به صورت مرحله ای به استان ‏تخصیص خواهد یافت.

‏ رضا علیخانی به وجود ‏‏3200 پروژه نیمه تمام در استان اشاره و اظهار کرد: 24 پروژه از این تعداد مربوط به پل های قدیمی ‏استان است که نیاز به نوسازی و احیا دارند.

‏ علیخانی، مازندران را استانی با پتانسیل طبیعی اما محروم و مظلوم توصیف کرد و افزود: داشتن ‏برنامه و وفاق ملی باید در جهت منافع استانی بکار گرفته شود که در این زمینه نیاز به ‏حرکت جهادی و انقلابی داریم.

‏ وی از ایجاد ستاد تحول برای استان سخن گفت و تاکید کرد: اقتصاد، زندگی مردم و محیط زیست باید 3 ‏محور توسعه استان در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مازندران در گرو اعتبارات سفر رییس جمهور

حل مشکلات مازندران در گرو اعتبارات سفر رییس جمهور