مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-13اجتماعي

تیزر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون منتشر شد


تیزر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و با الهام از دنیایی خیال انگیز و فانتزی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش پرورش خبرگزاری فارس، تیزر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و  با الهام از دنیایی خیال انگیز و فانتزی منتشر شد.

سازنده تیزر جشنواره اسباب بازی گفت: با الهام از پوستر این رویداد به این ایده رسیدم که از نشان دادن بچه ها صرف نظر کنم و دنیایی فانتزی و خیال انگیز روی ابرها بسازم.

مقداد اخوان افزود: در این کار تنها به صدای هیاهوی بچه ها در حال بازی اشاره شد و سعی کردم شادی آنها را با جنب وجوش اسباب بازی که سر و کله شان از لابه لای ابرها پیدا می شود نشان دهم، گویی زیر ابرها جشنی برپاست.

وی اضافه کرد: برای اجرا، از تکنیک دو بعدی و کات اوت استفاده شد و با کمک گرفتن از شخصیت ها و نمادهای پوستر جشنواره و چند شخصیت دیگر که خلق کردم،  تیزر اجرا شد.

اخوان در ادامه توضیح داد: در نهایت غبار و مه ی رنگین به تصویر اضافه کردم که به رویای تیزر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی خیالی دل انگیز و ذهنی ببخشم.

وی یادآور شد: برای معرفی جشنواره نیز از معصومیت کلام کودکانه استفاده کردم تا این روایت با صداقت و شفافیت کودکان ادغام شود و همچنین به سادگی تصویر بیفزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیزر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون منتشر شد

تیزر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون منتشر شد