مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-13سياسي

ساخت پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح


مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امیدواریم اجرای پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح، نقطه عطف و شروعی باشد تا دوباره اعتماد لازم به تعاونی های مسکن و بخش تعاون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات منش در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح، اظهار داشت: نیروهای مسلح منت بزرگی بر امنیت، آزادی و استقلال کشورمان دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه امیر سردار سرتیپ واعظی و سردار صرفی افتخار بزرگی برای استان ما هستند، اظهار داشت: نیروهای مسلح در راستای دفاع از کشورمان نقش آفرینی خوبی داشتند و دوران انقلاب و دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کرده و کشور را به آزادی و شکوفایی رساندند.

وی، با بیان اینکه نیروهای مسلح در راستای تولید مسکن و اهداف عالیه نظام، که مهمترین بحث تامین مسکن است گام بر می دارند، گفت: نیروهای مسلح بار بزرگی را از دوش راه و شهرسازی بر می دارند و هر خدمتی که از دستمان بیاید برای ساخت این پروژه به کار خواهیم گرفت.

بیات منش، تعاونی های مسکن را بازوان اجرایی و تولید مسکن در استان و کشور اعلام کرد و افزود: به علت موارد و مشکلاتی در ساختار تعاونی ها و مباحث مدیریتی، پروژه هایی که تعاونی های مسکن در استان زنجان اجرا کردند نمره قابل قبولی در سرعت و زمان نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح

ساخت پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح