مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-13سياسي

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی منصوب شد


حجت الاسلام و المسلمین مجید آقاجانی به عنوان مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی منصوب شد.

- سید احمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)، حجت الاسلام و المسلمین مجید آقاجانی را به سمت مدیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است: برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین مجید آقاجانی سلام علیکم به موجب این ابلاغ جنابعالی را که فردی صالح و کاردان هستید و در دوره سرپرستی کارنامه مناسبی ارائه کرده اید، به عنوان مدیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی منصوب می ­کنم.

اهم وظایف شما در ترویج فرهنگ اقامه نماز در استان بدین قرار است: 1- اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بالاخص عمل به مفاد پیام های ولی امر مسلمین به اجلاس سراسری نماز در سه دهه اخیر 2- اجرای رهنمودهای حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در حوزه ­های اقامه نماز، مهدویت، تفسیر و ترویج قرآن­ مجید.

3- کوشش برای تدوین سند راهبردی و برنامه پنج ساله اقامه نماز در استان و اجرای اصول و سیاست ها و رئوس برنامه ­های ستاد اقامه نماز.

4- تعامل با اداره کل آموزش و پرورش استان و تمرکز بر آموزش و اقامه نماز جماعت در مدارس با امامت فضلاء و روحانیون آشنا به تعلیم و تربیت اسلامی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی منصوب شد

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی منصوب شد