مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-13اقتصادي

وزارت صمت از صنعت نوشت افزار ایرانی اسلامی حمایت می کند


وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به استقرار دو دفتر جدید مرتبط با صنایع خلاق و نوشت افزار در ساختار جدید وزارت صمت، گفت: در مجموعه وزارت صمت با تمام قوا از صنعت نوشت افزار ایرانی اسلامی حمایت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید رضا فاطمی امین در آیین پاسداشت 10 سالگی جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی با بیان این مطلب، افزود: صنایع خلاق با ذهن، ایده و فکر مرتبط است، اگر در صنایع غذایی، لوازم خانگی و ساختمان به پیشرفت های خوبی رسیدیم در حوزه صنایع فرهنگی نیز باید این پیشرفت ها را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه به شدت نگران حوزه فرهنگ هستم و فرهنگ دغدغه من است، تصریح کرد: وقتی از صنایع خلاق نام می بریم یعنی اهداف فرهنگی را باید با ساز و کارهای اقتصادی جلو ببریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت 10 سالگی جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی را نشانگر اهمیت این موضوع دانست و بیان کرد: حرکتی غیر دولتی توسط کسب و کارهای دغدغه مند این حوزه شکل گرفته که قابل تقدیر است، 15 درصد کاراکترهای نوشت افزار اکنون ایرانی اسلامی هستند، تولید نوشت افزار این حوزه دو برابر شده و 100 کسب و کار وارد این فضا شدند که 5 هزار محصول تولید می کنند و این مسائل قابل افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت از صنعت نوشت افزار ایرانی اسلامی حمایت می کند

وزارت صمت از صنعت نوشت افزار ایرانی اسلامی حمایت می کند