مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-13سياسي

دبیرکل اوپک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت


دبیرکل اوپک در پیامی به وزیر نفت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تأکید کرد: ایران همچنان به نقش خود به عنوان یک متحد قدرتمند ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، متن پیام محمد سانوسی بارکیندو به جواد اوجی به شرح زیر است: به نمایندگی از سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، سبب افتخار و سربلندی اینجانب است که به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، که 22 بهمن یا 11 فوریه جشن گرفته می شود، بهترین آرزوهای خود را به جنابعالی، دولت و ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران تقدیم کنم.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای بنیان گذار اوپک، همچنان از طریق راهنمایی های هوشمندانه و تجربیات دقیق خود به نقش آفرینی کلیدی در سازمان ادامه می دهد.

برخی از بهترین استعدادها و شناخته شده ترین کارشناسانی که طی بیش از 60 سال گذشته، تاریخ اوپک و در سطح وسیع تر تاریخ صنعت نفت را شکل داده اند، برآمده از کشور شما هستند.

از زمان تأسیس سازمان با اعتبار ما، جمهوری اسلامی ایران مصمم به ارتقاء گفت وگو و همکاری از جمله از طریق بیانیه همکاری (DoC)، به عنوان یک دستاورد واقعا برجسته از سوی کشورهای عضو اوپک و متحدان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل اوپک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

دبیرکل اوپک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت