مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-13حوادث

پیامک های جعلی «شکواییه علیه شما»، شگرد جدید کلاهبرداری


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: پیامک های جعلی با موضوع «شکواییه علیه شما»، شگرد جدید کلاهبرداری است و شهروندان باید نسبت به این موضوع دقت کنند.

- همدان- مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: پیامک های جعلی با موضوع شکواییه علیه شما ، شگرد جدید کلاهبرداری است و شهروندان باید نسبت به این موضوع دقت کنند.

به گزارش، حسین عسگری با بیان اینکه تمامی اوراق قضایی و پیامک های مربوطه به پرونده های قضایی اشخاص حقیقی و حقوقی در سامانه قضایی ADLIRAN قابل رؤیت است، گفت: حسب گزارش های واصله، عده ای از مجرمین و متخلفین با استفاده از شماره تلفن همراه اشخاص مبادرت به ارسال پیامک با موضوع شکواییه علیه شما برای شهروندان می کنند.

وی ضمن هشدار به شهروندان در این زمینه گفت: به تمامی شهروندان محترم توصیه می شود که مراقب ترفندهای جدید مجرمین بوده و از ارسال اطلاعات و نشر آن امتناع کنند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان خاطرنشان کرد: تمامی پیامک های ارسالی از طریق سامانه قضایی فقط بر سرشماره ADLIRAN است و هرگز برای ارسال پیامک قضایی از شماره سیم کارت شخصی استفاده نمی شود.

عسگری در این خصوص تاکید کرد: بخشی از این پیامک های ارسالی با سیم کارت شخصی با شیطنت به قصد آزار شهروندان و بخش دیگر در جهت کلاهبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک های جعلی «شکواییه علیه شما»، شگرد جدید کلاهبرداری

پیامک های جعلی «شکواییه علیه شما»، شگرد جدید کلاهبرداری