مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-13سياسي

رحمانی: رسیدگی به لایحه تامین امنیت زنان در سال آینده انجام می شود


عضو هیات رییسه فراکسیون زنان و خانواه مجلس شورای اسلامی در رابطه با قتل زن 17 ساله اهوازی توسط همسرش گفت: باید در مورد همان عواملی که در پیدایش اینگونه قتل ها دخالت دارد کار کرد، - عضو هیات رییسه فراکسیون زنان و خانواه مجلس شورای اسلامی در رابطه با قتل زن 17 ساله اهوازی توسط همسرش گفت: باید در مورد همان عواملی که در پیدایش اینگونه قتل ها دخالت دارد کار کرد، چون قانون و موضوع حقوقی یکی از عوامل بازدارنده در سطح خود می تواند باشد، اما صرفا با تصویب قانون نمی توان این موضوعات را حذف کرد یا کاهش داد.

فاطمه رحمانی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اینکه لایحه تامین امنیت زنان در چه مرحله ای در مجلس شورای اسلامی قرار دارد، بیان کرد: کلیات لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت از 25 شهریورماه سال جاری با یک فوریت در مجلس مصوب شد.

پس از آن پیگیری کردیم که به کمیسیون اجتماعی آمد و در فراکسیون زنان و خانواده که ذیل کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: جلسات متعددی با مرکز پژوهش ها، پژوهشگاه قوه قضاییه، کارشناسان، صاحب نظران و دستگاه های اجرایی که برای آنها در این لایحه وظیفه دارند، برگزار شده و به هر حال کار کارشانسی آن در کمیته تخصصی تمام شده است و به دنبال این هستیم که در نوبت صحن کمیسیون قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: رسیدگی به لایحه تامین امنیت زنان در سال آینده انجام می شود

رحمانی: رسیدگی به لایحه تامین امنیت زنان در سال آینده انجام می شود