مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-13سياسي

راهکار های توسعه روابط تهران و دمشق درحوزه ارتباطات و فناوری بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از بخش رسانه ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با ایاد الخطیب، - در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با وزیر ارتباطات و فناوری این کشور، راهکار های توسعه روابط دو جانبه در حوزه های مربوط به زیرساخت ها و امور نرم افزاری ارتباطات، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از بخش رسانه ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با ایاد الخطیب، وزیر فناوری و تکنولوژی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف در خصوص راه های گسترش همکاری های دو کشور در حوزه ارتباطات و مخابرات و زیر ساخت های مربوطه گفتگو و تبادل نظر کردند.

الخطیب با بیان اینکه روابط ایران و سوریه در زمینه های مختلف روابطی راهبردی است، نسبت به توسعه روابط با تهران، بویژه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات استقبال کرد.

وی با بیان اینکه جایگاه سوریه، پیش از جنگ علیه تروریسم در منطقه در زمینه ارتباطات و شبکه تلفن همراه بسیار بالا بوده است، از عزم این کشور به منظور رسیدن مجدد به این جایگاه پس از پیروزی در جنگ نظامی علیه دشمنان سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های توسعه روابط تهران و دمشق درحوزه ارتباطات و فناوری بررسی شد

راهکار های توسعه روابط تهران و دمشق درحوزه ارتباطات و فناوری بررسی شد