مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-13سياسي

نامه مجمع دانشجویی آرمان خطاب به رییس شورای شیراز


مجمع دانشجویی آرمان (عدالت خواه) دانشگاه شیراز، طی نامه ای سرگشاده خطاب به رییس شورای اسلامی شهر شیراز، خواستار شفاف سازی بودجه پیشنهادی شهرداری این کلانشهر برای سال 1401 شد.

- ایسنا/فارس مجمع دانشجویی آرمان (عدالت خواه) دانشگاه شیراز، طی نامه ای سرگشاده خطاب به رییس شورای اسلامی شهر شیراز، خواستار شفاف سازی بودجه پیشنهادی شهرداری این کلانشهر برای سال 1401 شد.

مجمع دانشجویی آرمان(عدالت خواه) طی نامه ای سرگشاده خطاب به رییس شورای اسلامی شهر شیراز، پاسخگویی در خصوص لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری و نحوه تخصیص آن به بخش های مختلف این کلانشهر، را خواستار شد.

متن این نامه که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته به شرح زیر است؛ بسمه تعالی همانا خدای سبحان روزی فقرا را در اموال سرمایه داران قرار داده است.

پس فقیری گرسنه نمی ماند جز به کامیابی توانگران و خداوند از آنان درباره گرسنگی گرسنگان خواهد پرسید؛ نهج البلاغه، حکمت 328 جناب آقای طاهری، رییس محترم شورای اسلامی شهر شیراز با سلام و احترام ضمن تبریک دهه ی فجر انقلاب اسلامی، انقلابی که صاحبان اصلی آن محرومان و مستضعفان و کوخ نشینان هستند، بر اساس مسموعات، مطلع شده ایم که لایحه بودجه پیشنهادی 1401 شیراز، سهم مناسب، در خور شأن و عادلانه ای را برای مناطق محروم در نظر نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مجمع دانشجویی آرمان خطاب به رییس شورای شیراز

نامه مجمع دانشجویی آرمان خطاب به رییس شورای شیراز