مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-13اقتصادي

برنامه ای ویژه برای تامین کاغذ داریم


وزیر صمت با بیان اینکه در صنعت کاغذ برنامه ویژه ای را آغاز کرده ایم، گفت: در سریع ترین زمان ممکن این صنعت با تأمین کامل نیاز داخل کشور، مشکلات تأمین کاغذ را حل کند.

- به نقل از شاتا سید رضا فاطمی امین پایان مراسم پاسداشت 10 سالگی جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب، افزود: امروز پیشرفت های حرکتی که از 10 سال پیش برای تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی آغاز شده بود، مورد رونمایی قرار گرفت که قابل تقدیر است.

افزایش 2 برابری تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی مایه افتخار است وی در خصوص دستاوردهای اهتمام به تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی ادامه داد: 15 درصد کاراکترهای نوشت افزار اکنون ایرانی اسلامی هستند، تولید نوشت افزار این حوزه دو برابر شده و 100 کسب و کار وارد این فضا شدند که 5 هزار محصول تولید می کنند و این مسائل قابل افتخار است.

وزیر صمت صنایع خلاق را دارای اهمیت ویژه دانست و افزود: صنایع خلاق با ذهن، ایده و فکر مردم مرتبط است، اگر در صنایع غذایی، لوازم خانگی و ساختمان به پیشرفت های خوبی رسیدیم در حوزه صنایع فرهنگی نیز باید این پیشرفت ها را داشته باشیم.

توجه به صنایع خلاق و نوشت افزاردر ساختار جدید وزارت صمت فاطمی امین با اشاره به استقرار ساختار جدید وزارت صمت و توجه به صنایع خلاق و نوشت افزار در این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای ویژه برای تامین کاغذ داریم

برنامه ای ویژه برای تامین کاغذ داریم