مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-13سياسي

ده ها برنامه فرهنگی به مناسبت ایام میلاد نور در حال برگزاری است


عضو هیئت امنا بنیاد بین المللی غدیر ضمن نام بردن از برخی از برنامه های گرامیداشت میلاد نور، به ده ها همایش علمی، فرهنگی و جشنواره های مختلف هنری و مسابقات فرهنگی در حال اجرا اشاره کرد.

- ، حسین ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری ده ها عنوان برنامه به مناسبت ایام میلاد نور خبر داد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و ایام الله میلاد نور اظهار داشت: انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر و نهضتی در جهت عینیت بخشی به فلسفه سیاسی اسلام است.

وی با اشاره به دستاوردهای بی نظیر ملت قهرمان ایران اسلامی در حوزه های مختلف علم و فناوری، فرهنگی و سیاسی، حضور فراگیر، مومنانه وهمراه با بصیرت مردم در همه عرصه ها و از جمله راه پیمایی بیست و دوم بهمن را رمز و راز سرافرازی و سربلندی ملت ایران در مواجهه با همه ناملایمات و تهدیدات دانست و افزود این حضور نشان داد که مردم علیرغم همه مشکلات و دشواری هایی که در زمینه معیشت خود دارند و باید با اهتمام و تدبیر دولتمردان حل شود دست از آرمان های خود بر نخواهند داشت.

حسین ظریف منش گفت: جامعه ما برای دستیابی به تراز واقعی مردم سالاری دینی و نیز الهام بخشی برای سایر ملت ها محتاج به افزایش معرفت خود نسبت به آموزه های علوی است و بر همین اساس برگزاری برنامه های ایام میلاد نور زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها برنامه فرهنگی به مناسبت ایام میلاد نور در حال برگزاری است

ده ها برنامه فرهنگی به مناسبت ایام میلاد نور در حال برگزاری است